ДепартаментКино, реклама и шоубизнес
Актуално
10.12.2024 18:00 | сподели x |
Семинар "Истории зад екрана – как рекламите в САЩ сe превръщат в реалност?"
Зала 205, корпус 1
Организатор: департамент “Кино, реклама и шоубизнес”, БП „Реклама“
Лектор: Марк Роци – творчески продуцент (Marc Rotse – Creative producer/Director of Photography)
Модератор: доц. д-р Даниела Кадийска
Участници: студенти от БП „Реклама“
Работен език: английски
Семинарът ще разкрие тайните на рекламната индустрия в една от най-динамичните и конкурентни медийни среди в света – САЩ. Събитието ще предложи задълбочен поглед върху процесите, които стоят зад създаването на успешни рекламни кампании, от генерирането на идеи до тяхното реализиране на екрана. То се отличава със своята практическа насоченост и фокус върху реални примери от индустрията. Участниците ще научат как се превръщат концепциите в емоционални и въздействащи разкази, които оставят траен отпечатък върху аудиторията. Семинарът е изключителен шанс за студентите да разберат какво прави една реклама не просто добра, а незабравима. Включената дискусия не само ще информира, но и ще провокира размисъл, вдъхновявайки участниците да използват креативността и иновациите като основа за бъдещия си успех в рекламната индустрия.
Роден и израснал в Мелбърн, Австралия, Марк Роци основава видео продукционната компания Lightbox Filmworks преди 12 години в Портланд, Орегон, САЩ. С дипломи по кино и бизнес, той се утвърждава като креативен продуцент и оператор, специализиран в създаването на емоционално ангажиращи и вдъхновяващи разкази. Работата му впечатлява с внимание към детайлите и способност да превръща сложни идеи във визуално въздействащи истории. Марк има богат опит в управлението на разнообразни продукции – от малки проекти до мащабни кампании, реализирани както на местно, така и на международно ниво. Той е работил с някои от най-големите световни марки, включително Nike, Adidas, eBay и CamelBak, създавайки съдържание, което отразява техните ценности и продукти с изключителна креативност и професионализъм. Сред значимите му проекти е документалният филм "The Pendleton Flood", който изследва устойчивостта на човешкия дух след природни бедствия. Кампанията му "Salute to Service" за Nike и NFL също получава широко признание, отдавайки почит на военните чрез въздействащи визуални послания. Студиото му, Lightbox Filmworks, е многократно награждавано за своята работа, включително с престижни отличия от Addy Awards, Telly Awards и фестивала Mountainfilm. Тези награди подчертават професионализма и иновативния подход на Марк и неговия екип към визуалната комуникация. С всеки свой проект Марк Роци демонстрира умението да съчетава изкуството и ефективността, създавайки истории, които не само вдъхновяват, но и оставят траен отпечатък върху аудиторията.