ДепартаментКино, реклама и шоубизнес
Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата
Книгата цели да разгледа и анализира някои от похватите, които се прилагат за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Проследена е ролята и техниките за изграждане на потребителска ангажираност чрез платформите за рекламна комуникация – медиите и механизмите на творческия процес. Важен фокус е поставен и на стратегическото планиране в рекламата.
Изказаните тези са онагледени с редица примери от практиката, както в България, така и по света, доказали своята ефективност и поради това са удачен еталон за изграждане на потребителска ангажираност.
Година на издаване: 2018
Корици: Меки
ISBN: 9786192330262
Език: Български
Размери: 24х17
Страници: 150
Тегло: 381 грама
Издателство: Нов български университет