Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата
Автор:Кристиян Постаджиян Издателство: Нов български университет Година на издаване:2018 Корици:Меки Език:Български Размери:24х17 Страници:150 Тегло: 381 грама ISBN: 9786192330262Описание
Книгата цели да разгледа и анализира някои от похватите, които се прилагат за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Проследена е ролята и техниките за изграждане на потребителска ангажираност чрез платформите за рекламна комуникация – медиите и механизмите на творческия процес. Важен фокус е поставен и на стратегическото планиране в рекламата.
Изказаните тези са онагледени с редица примери от практиката, както в България, така и по света, доказали своята ефективност и поради това са удачен еталон за изграждане на потребителска ангажираност.
