facebook

ДепартаментКино, реклама и шоубизнес

Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата

Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата

Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата

Кристиян Постаджиян

 Книгата цели да разгледа и анализира някои от похватите, които се прилагат за изграждане на потребителска ан­гажираност в рекламата. Проследена е ролята и техниките за изграждане на потребителска ангажираност чрез платформите за рекламна комуникация – медиите и механизмите на творческия процес. Важен фокус е поставен и на стратегическото планиране в рекламата.

Изказаните тези са онагледени с редица примери от практиката, както в България, така и по света, доказали своята ефективност и поради това са удачен еталон за изграждане на потребителска ангажираност.


Година на издаване: 2018

Корици: Меки

ISBN: 9786192330262

Език: Български

Размери: 24х17

Страници: 150

Тегло: 381 грама

Издателство: Нов български университет