ДепартаментКино, реклама и шоубизнес
Рицарите на американската реклама
„Рицарите на американската реклама“ е вдъхновяващо пътешествие в сърцето на американската рекламна индустрия. Книгата е плод на мое дългогодишно изследване и я посвещавам на студентите ми, за да научат и запомнят уроците от миналото, да ги прилагат в бъдеще, за да оставят своя отпечатък в света на комуникациите. В нея ще откриете емоционално заредени истории за легендарни фигури като Джей Уолтър Томпсън, Стенли Резор, Хелън Резор, Албърт Ласкър, Джон Кенеди, Клод Хопкинс, Росър Рийвс, Бил Бърнбах, Лео Бърнет, Дейвид Огилви…
За първи път на българския книжен пазар „Рицарите на американската реклама“ събира историите на над 50 влиятелни личности, допринесли за развитието на брандове и продукти. Тези личности са оставили трайна следа във времето, чието наследство е в основата на всичко, което знаем за маркетинга и рекламата днес. Като автор, целта ми беше не само да предам знанието и вдъхновението, получено от тях, но и да надградя историята с практически насоки и реални инструменти за справяне със съвременните предизвикателства в бизнеса. Изданието е не само почит към миналото, но и мост към бъдещето, вдъхновяващо ново поколение творци да разширяват границите на възможното.
Година на издаване: 2024
Корици: Меки
ISBN: 9786192332525
Език: Български
Размери: 23,50 х 16,50
Страници: 603
Тегло: 1080 грама
Издателство: Нов български университет