facebook

ас. д-р Иван Христов

Департамент: Кино, реклама и шоубизнес

Телефон: -

E-mail: ivan.hristov.nbu@gmail.com

Приемно време: Вторник 14:15-16:15 Библиотека НБУ I Корпус,Сряда 14:15-16:15 Библиотека НБУ I Корпус,ivan.hristov.nbu@gmail.com Онлайн

Професионална автобиография:

Специалист по визуална бранд идентичност

ОБРАЗОВАНИЕ:

2025 г. – доктор по „Кинознание, киноизкуство и телевизия“, НБУ.
2019 г. – семестриално завършена магистърска степен по специалност „Психология на развитието“, НБУ.
2016 г. – придобиване на магистърска степен по специалност „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, НБУ.
2013 г. – придобиване на бакалавърски степени в Нов български университет:
• основна специалност: „Визуални изкуства – реклама“
• второстепенна специалност: „Масови комуникации – връзки с обществеността“


Публикации:

1. Христов, И. (2021). „Изследване склонността на поколение Z за участие в корпоративни социални инициативи“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2020-2021, НБУ, 194-206 стр., ISSN 2535-1079 (online).

2. Христов, И. (2022). „Практически насоки за създаване на визуално портфолио“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2021-2022, НБУ, 175-189 стр., ISSN 2535-1079 (online).

3. Христов, И. (2023). „Краудсорсинг на социалнозначими идеи и решения“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2023, НБУ, 124 - 133 стр., ISSN 2535-1079 (online).

4. Hristov, I. (2025). Experiential Learning Task Examples in Teaching Advertising. XI Jornadas Iberoamericanas de Innovacion Educativa en el ambito de las TIC y las TAC. Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21, 22 de noviembre de 2024. Editorial Dykinson, 325 p – 333 p. ISBN: 979-13-7006-166-1.

5. Христов, И. (2025). „Научно коректното представяне на аутизма във филма „Темпъл Грандин“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2024, НБУ, 91-102 стр., ISSN 2535-1079 (online).

6. Hristov, I. (2025). The True and the Deceptive Faces of Consumer Insights in Advertising. Сборник към VIII Младежка научна конференция „Изкуство и контекст 2025“, БАН, ISSN: 1313-7379 (под печат)